محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

Ashampoo Burning Studio

 

Ashampoo Burning Studioنرم افزاری حرفه ای جهت رایت انواع سی دی و دی وی دی می باشد. ;کارائی و سرعت بالا ، امکانات پیشرفته و حرفه ای از جمله ویزگی های این نرم افزار میباشد که کاربران انتخاب میکنند. نسخه Ashampoo Burning Studio 12 از نام های طولانی فایل ها تا ۱۲۷ کاراکتر برای دی وی دی و Blu-ray و ۶۴ کاراکتر برای سی دی پشتیبانی می کند. تنظیمات خودکار ، ذخیره و بارگذاری مجدد پروژه ها، ساخت ایمیج، مدیریت ساده فایل ها با استفاده از Drag & Drop و بسیاری قابلیت های دیگر را می توان از امکانات مفید این نرم افزار دانست. با ستفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تمامی سی دی ها و دی وی دی های مورد علاقه خود را به اسانی اعم از موزیک و فیلم و … با استفاده از این نرم افزار رایت و تکثیر نمائید. این نرم افزار را که میتوان جایزگینی مناسب برای نرم افزار معروف Nero دانست از قابلیت های فراوانی برخوردار می باشد که باعث برتری این نرم افزار با سایر نرم افزاری های دیگر می شود. این نرم افزار با پشتیبانی از درایو های مختلف از جمله CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer قابلیت رایت دیکس های مختلفی همچون Blu-ray ، VideoCDs و VideoCDs و … را دارا می باشد.

امکانات نرم افزار Ashampoo Burning Studio 12 v12.0.0 Beta :
- سرعت بسیار بالا در رایت با پشتیبانی از سیستم های چند هسته ای جدید برای آماده سازی ویدئو و رایت سریعتر آنها روی دیسک ها.
- حالت جدید Compact با طراحی جدید و مدرن خود همیشه روی دسکتاپ شما مهیا خواهد بود و شامل تمامی عملکردهای مهم برای رایت سریع اطلاعات می باشد.
- امروزه شما می توانید به اطلاعات خود در انواع شبکه های اجتماعی و سرویس های ابری آنلاین دسترسی داشته باشید. این قابلیت باعث تغییراتی عمده در نسخه Ashampoo Burning Studio 12 شده است. بدین ترتیب شما می توانید به اطلاعات خود در منابع آنلاین مانند فیس بوک، Flickr، Picasa یا Dropbox به راحتی دسترسی داشته باشید.
- با استفاده از یک رابط کاربری منفرد می توانید به تمامی منابع مانند درایوهای داخی مثل هارد دیسک ، درایوهای خارجی مانند دوربین های دیجیتال یا منابع آنلاین دسترسی داشته باشید. با انتخاب فایل ها می توانید پیش نمایشی از آنها مشاهده کرده و آنها را روی پروژه خود اضافه کنید. جهت دانلود این نرم افزار و توضیحات بیشتر از دانلود۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 37503
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین